måndag, kursstart!

tillbaka till verkligheten har verkligen slagit mig hårt idag..jag har aldrig i hela mitt liv varit så omotiverad när det gäller allt med skolan och samtidigt så sjukt taggad för att träna livet ur mig..aja, balansen kanske infinner sig snart igen.

skall snart göra mig i ordning för kvällens styrkegympa, vilket kommer svida hårt i mina stackars muskler..men så var det allt det här med viking grejen..och att jag aldrig varit mer taggad :)

..fick hem en tjock lunta med papper ifrån Sifo som jag skall besvara..lär ta en hel vecka!

puss

Kommentarer
Postat av: Mikaela

Du kommer klara det! Vi får hålla ut och se fram emot din resa!

Träningen är viktigt för att hålla humöret uppe:D

2011-01-24 @ 18:04:04
URL: http://svippostina.blogg.se/
Postat av: Pappis

Ryck upp dig gumman! Kram

2011-01-25 @ 06:57:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0