onsdag kväll

Hej!

Kvällen spenderades i Högboda?! och med att springa eller snarare orientera kylklampen.
Förbannade skare! Mina smalben är fulla med fula långa rivsår och det svider kan jag lova..
Orienteringen gick fint, inget bommaande men det gick verkligen inte att springa fort, varför skall det vara så sjukt mycket snö i skogen för?!

Har börjat packa så smått inför lägret imorgon, vi åker typ 17 skulle jag tro.
Fick smita ner i tvättstugen och "sno" en tvättmaskin eftersom alla tider var uppbokade, men killen som hade tiden var klar med maskinerna och höll på att torka sin tvätt så jag tror inte han blev så arg :)

nu blir det sömn!

Grattis till min Morbror som fyller år idag!

puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0