onsdag

Hej!

Sitter hemma tillsammans med min svarta sessa och försöker klura ut vad middagen skall bestå av idag. ca halv 5 blir jag upphämtad av My och vi drar till Bergvik för att prova Tyr kläder och sedan vidare djupt in i Värmlandsskogen för att springa Kylklampen, en natt orienterings tävling som går varannan onsdag hela vintern.
Jag var smart och anmälde mig på den korta banan..jobbigt ändå med meterdjup snö och ett stundande skidträningsläger. 
Börjar känna av den ökande mängden av träning i både knän och framsida av höftböjaren, mitt klassiska "ont" ställe som började spöka på Lidingöloppet.

Skall bli skönt med en vilodag på fredag och sedan ett intensivt träningsläger lö/sö. 

För till veckan börjar allting om.
Måndag: styrkegympa
Tisdag: Träna med Tyr
onsdag: skidor?!
Torsdag: intervaller våxnäs
fredag: vila?!
lördag: skidor?!


Dags att hämta tvätten så att det finns någonting att dra på sig ikväll.
PS: om det finns någon med en stor plånbok så vill jag gärna ha bidrag till de nya Tyrkläderna. vet inte vad det kommer kosta, men jag antar att det blir en 1000-lapp.
Puss
söndag: Tour Tyr

Kommentarer
Postat av: Mikaela

Skidor kan jag nog haka på! Iaf på löragen:)

2011-01-19 @ 19:37:24
URL: http://svippostina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0