torsdag

Hej!
igår blev det inget bloggande, men däremot en mysig middag och långvarigt kattbesök.
Det är en väns honkatt som skall passas i ca 8månader hon är helsvart och heter Ischtar. Just nu är hon rädd och ängslig, fräser åt en när man kommer för näsa eller gör för hastiga rörelser. Men det är lite bättre idag än igår kväll. Hoppas hon skall trivas och blir riktigtriktigt social och go.

Idag var det universitetet på fm och kl 13 drog jag bella och mikaela ner till våxnäs för att handla lite grejer, bla en tv till bella då hon inte tyckte den jag hade var tillräckligt stor.

Nu har jag precis käkat lite och skall om 45min hoppa på bussen mot våxnäs. ikväll är det intervallträning med tyr som står på schemat.

OCH jag kan berätta att jag ääääntligen fått min lampa som jag beställde för ganska längesedan nu. den funkar och jag är mer än nöjd.
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0