update

tjo!

..ja, det är verkligen på tiden att uppdatera bloggen.
vad har hänt frågar ni er?
Julen och nyår var mys med familj och vänner. Jag hade redan fått min julklapp i förtid (skidor) för att kunna träna redan innan jul.
Och träningen inför vasaloppet pågår för fullt.
Bella och jag har börjat flytta in på jakthornsgatan 98E, snart blire inflyttningsfest.
Sparandet inför USA resan pågår också för fullt, i mars åker jag över och hälsar på min goding.
Exjobb och matematik kommer att förgylla våren
..en del av vad som hänt och kommer hända.
kram



Kommentarer
Postat av: matilda

flyttar du igen? jag hänger inte alls med i svängarna längre känner jag! hoppas allt är bra med dig iaf, michelle! puss!

2011-01-11 @ 23:24:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0