en vecka plus en dag senare.

okej, jag vet..say no more!

vad har skjedd da?
I tordags åkte vi till Dalarna och Mora/Rättvik för en helg med elitserietävlingar/publiktävlingar. För mig gick det ganska bra. Är nöjd med tordagens lopp och ganska nöjd med lördagens. 
På Lördag åkte vi hem och söndag plus måndag har ägnats åt flytt. ÄNTLIGEN börjar det se ut som att ett slut finns inom räckhåll och det blir galet bra här på Klara!
Samtidigt med allt detta har exjobbet inlett sin sluttamp och imorgon skall jag och mina andra klasskamrater redovisa inför mängder utav folk, men det skall bli kul..jäkligt kul! På torsdag är det opponering och sedan mina vänner har jag tagit min examen!
Examenspresenter kan skickas på posten eller lämnas på seläter.... ;)
Nu blir det en bildkavalkad, enklast så!

Innan Långdistansen i Mora


Stor ätaren!


I väntan på Grillen. Galet fint sommarväder bjöd Röjeråsen på.


Petra, Monika och Johan med Siljan som bakgrund efter att ha bestigit ett mycket högt utsiktstorn i Rättvik.


I am invincible


En riktig "höjdar puss"


Varför inte åka Rodel baklänges upp för en slalombacke??!


...Jo, för att sedan kunna åka ner igen :)


Fotbad i Siljan!


Åååå Hopp!


En vanlig dag med familjen W.


Varför inte?


Man måste spela kubb på sommaren, men att vinna det är fatiskt inte lika viktigt..eller?



Underbar Tallhed sprang vi i.


Redo för ett dopp i Lesjöfors på vägen mot Karlstad. Johan, Jag och Jens


Först ut; Dunderkulan


Efter Dunderkulan kom den mycket
graciösa hopplahästen..


Sist ut; Jesus, som hann med ett par steg på vattenytan innan också kan beslutade sig för ett bad.



Bella Joinade på grillmyset senare på kvällen.


Trött och Sliten tjej.


Grillat är gott!


Jens och Karl


Kubb igen :)


Efter en dags flytt och en dag inne på IKEA tog jag och johan en frukost på vår bästa balkong..*jäsp






Det var allt från nu, bilder på lägenheten kommer..annars kan du juh faktiskt komma hit och hälsa på. Vem vet det kanske finns någonting smarrigt i skafferiet!?

pok

Kommentarer
Postat av: isabelle

finns alltid något smarrigt hemma hos M.Johansson =)

2011-06-07 @ 23:04:14
Postat av: Monika

Fina bilder det blev :)

Håller tummarna för dig idag! Kram

2011-06-08 @ 11:27:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0