måndag

Hejsan!

var ett par dagar sedn jag bloggade, så jag får nog göra en liten sammanfattning av vad som har skett hittills.
Vättern gick bra, vi kom runt! Fantastiskt tråkigt kan jag lätt erkänna att det var och målgången var ett antiklimax som heter duga. Hur man kan ha ett så dåligt mål på en så stor, lång och jobbig tävling föstår jag inte.
Själva loppet var en rdentlig berg- och dalbana, jag var redigt knäckt de första milen men bestämde mig för att bara bita ihop och trampa på. Det gick bra :)
Efter vättern blev det inte många knop här hemma, sov mest och grejade lite med mitt exjobb.

Midsommar firades som vanligt med släkten i Lång-ed, så kul! Vi åt god mat, dansade kring midsommarstången, lekte lekar och sjöng en massa sånger och snapsvisor.

Igår drog mini5dagars igång, det gick inte alls för min del...benen var som kokt spagetti och de tog ig knappt framåt. Jag blev inte helt oväntat sist. bra jobbat där! Som tur är får man räkna bort en tävling så jag får nog försöka springa på lite bättre idag om det går. klart att det går!

försökte mig på att förstå symaskinen jag fick i födelsedagspresent i morse, det gick sådär..enligt farmor skulle raksömmen inte fungera, men det gjorde den i början..dock var maskinen fel trädd. Efter att ja trätt om den ja då ville såklart inte raksömmen fungera.. typiskt! Får nog knalla iväg och lämna in den någonstans.

Vädret idag är disigt så det blir nog en tur på stan hoppas jag, mikan skulle dyka upp runt 11.

pok

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0