måndag

Tja!
Opponeringen gick bra åt båda hållen och lunchen efteråt med klassen var lite vemodig med som tur var var malin och lille Isac där för att höja stämningen rejält! :)
Fredagens morgon vart tidig då vi som gjort exjbb för Asko skull ner och presentera för företaget i Vara, det gick bra men var lite nervöst. Fredagens kväll gick i trötthetens och frustrationens tecken, hur svårt skall det egentligen vara att skruva ihop möbler?
I lördags kom mor, far och farmor på besök vi fyra plus monika, rolf och såklart johan käkade smörgåstårta och marängtårta som jag och monika komponerat. MUMS! kvällen bjöd på grillning på den fina elgrill jens och ida hade med sig i inflyttningspresent :) ett låångt cykelpass hann jag och ida också med under morgontimmarna.
Söndagen bjöd på sprint-DM i Deje, kul! gick sådär gjorde ett dåligt vägval och var inte direkt pigg i benen efter cykelpasset..men bättre gick det för emil, rolf och johan som kammade hem guld, guld och brons!!! Grattis grabbar! efter middag och en tupplur begav jag och johan oss mot löfbergs lila arena där vi mötte upp; emil, hanna, sofi, malin, monika, rolf, ida och jens. Gladiatorerna hade inspelningar i LLA och det var kul och intressant att se hur en inspelning går till :D
Galet trött efter en smäckad dag var det skönt att komma hem och sova. idag måndag fixar jag rapporten och tvättar.
hoppas ni alla haft en fin helg.

pok

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0