tordag

Hejsan!

idag är det torsdag, hittills idag har jag: vaknat vid 07.00. ätit frukost. skickat iväg johan till jobbet. Sökt jobb. Bakat muffins. haft besök av mikan och hennes H. fikat. Blivit tejpad i nacken...och så var det realtid. Nu skall jag jobba lite på rapporten innan det är dags för lunch, måste sedan iväg till biltema och fixa lite sista-minuten saker inför imorgon. För det är imorgon det gäller/smäller..30mil på min kära cykel som jag försöker bli bra kompis med, lyckas väl sådär..
Usch vad jag är nervös, har mentalt förberett mig på att det kommer bli det värsta jag gjort i hela mitt liv..överlever jag är det en bonus!

Ser mest fram emot när det är över och längtar tills på onsdag då det blir tårtkalas för lilla mig på min 23årsdag, ni är alla välkomna förbi en sväng på em/kvällen..om ni dvs är sugna på tårta :) 


Förra årets tårtkalas

pok

Kommentarer
Postat av: Ronja

Lycka till! Tråkigt att du inte firar din dag här i Std i år, förra årets firande va ju så mysigt. Puss på dej!

2011-06-16 @ 21:23:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0