helgen

Hejsanoppsan!

Helgen har varit fantastisk och spenderats tillsammans med människor jag tycker mycket om.
på fredagen åkte jag, ida, jens och johan ner till Kragenäs utanför tanum. Vilken mysig plats! Vi spenderade hela helgen där tillsammans med att spela spel, laga mat, gra utflykter ch springa orustkaveln. 
Lödagsmorgonen blev det uppgång ganska tidigt, starten på kaveln var kl 11 och det var jag som skulle springa första sträckan..nervöst! Verkar som att jag blir mer och mer nervös för varje tävling nu!?
Iaf, det gick bra jag gjorde inga strora misstag men heller inget perfekt lopp. Växlade ut til johan ett par minuter efter ida som hade raketer under sulorna.  :)
Johan tog ikapp någon minut på jens på sin sträcka och vid växling var vi någon minut mindre efter. Kortsträckan gick ganska bra för min del, ett fåligt vägval till 5an men annars är jag nöjd. Vid växling var vi 5minuter efter idag och jens. Johan sprang på som tusan och imål var vi bara 3minuter efter. En andra plats på min förta tävling för Tyr, helt okej..men såklart hade det varit roligare att vinna.
Em spenderades inne i Fjällbacka med galet vackert västkust väder, strålande sol och nästa helt vindstilla. Vi åt vår matsäck och vandrade sedan upp till kungsklyftan (helvetesgapet) tog oändligt många kort och njöt av den fina utsikten på toppen. 
På söndagen var det dags att starta ännu ett äventyr, bestigning av björnerödspiggen (bohusläns högsta topp) 222möh. Det var en fin tur upp, det braiga vädret gjorde det enkelt att se långt in i norge och långt ut över havet. Efter turen åkte vi hem till seläter och åt mat med mamma, pappa och bella. MYS!
Tack för helgen <3

bilder som mamma tagit med sin telefon kommer här;


bella och pappa


moi


Jag och Ida


Oss; Ida, jens, jag och johan


Bella och jag.

pok

Kommentarer
Postat av: Monika

Vilka fina bilder :)

2011-03-21 @ 14:09:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0