måndag

hej alla!

Igår kväll och idag har varit plågsamma, jag är nervös! Tjejen som rest runt halva jorden ensam är nervös för en kort trip till usa..börjar nog bli lite degig i hjärnan. Fast jag har mest separationsångest, dagarna har varit så fulla med roliga grejer den senaste tiden och jag är rädd att allt det skall försvinna. Vet att det inte kommer bli så, men det vill inte huvudet riktigt vara med på. 
nog om det.

Ikväll blir det mycket kul bland annat Tyrgympan :) 
Snart skall jag dock hem och göra lite lunchmat.

pok

Kommentarer
Postat av: Mikaela

Jag tror att du kommer sakna torktummlaren mest;)

2011-03-28 @ 19:40:38
URL: http://svippostina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0