söndag

tjo!

Helgen har varit bäst, precis som vanligt! Vilken tur jag har som har underbara människor runt mig jämt hela tiden :)
På tisdag drar jag bort ifrån aprilväder och slask mot ett vårigt och grönt usa. längtar så!
Packa har jag inte gjort ännu, det får vänta tills imorgon. Ingen idé att göra det nu iaf för då kommer jag hinna ändra mig och packa om minst 4 gånger innan tisdag :P
Skall dra iväg världens längsta beställning med grejer jag skall köpa både till mig och andra också, hoppas att allting kommer fram!

Helgens träning har bestått av kig i fredags; en snabb sprintbana på 3km. på lördag hade jag tänkt mig ett långpass på 90min men det slutade med knappa milen då mitt knä!! började göra ont..efter lite stretchning släppte det dock och jag beslutade mig för att köra ett intervallpass på eftermiddagen för att känna om knät släppt eller fortfarande gjorde ont. under intervallerna konstaterade jag iaf att det inte längre kändes i knät utan nu i skinkan!! happ, hem och stretcha ordentligt efter passet. idag var det Tour Tyr på kilene, jag hann med att springa 2/3 banor (4,5 plus 4,7km) hade enkelt kunnat kört den sista också, men det fanns inte tid och det var nog bra för mig att vila lite då jag varit förkyld. Vad blev mitt konstaterande då, jo min kropp kräver seriös stretchning efter varje! pass..något jag inte varit så bra på denna veckan..menmen

nu skall vi handla och sedan blir det söndagsmys till mästarnas mästare som börjar idag igen, gott!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0