tordag

Tjo!

Idag är det juh torsdag och det brukar vissa veckor innebära träning i våxnäshallen, men inte idag därför att idag är det en speciell dag nämligen Monikas födelsedag och det måste juh såklart firas :)
Därför blir det utomhus löpträning istället, skall se om jag inte kan lura med mig Ida på en tur!
Imorgon åker jag iväg till kusten men Ida, jens och johan. Vi skall springa orutskaveln och jag är taggad. Detta är en seger som bara måste ske. :)
Blir en tur förbi Strömstad också för att hälsa på seläter lite.

nu skall jag koppla ur exjobbet och knalla hemåt i det fina vårvädret!

pok

Kommentarer
Postat av: Mikaela

När jag kom ner hade du redan gått hem:( Lycka till!

2011-03-17 @ 17:51:00
URL: http://svippostina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0