torsdag

Hejsanhoppsan!

hur går det då med förkylningen? jo efter att ha sovit bort precis hela dagen igår vaknade jag utvilad (vem kunde tro det?) och..inte lika täppt i näsan. Beslöt mig för att åka iväg och springa finalen av kylklampen också. 
Finalen gick bra, jag gick ut som trea med 1minut upp till 2an Maria. Mötte henne påväg in emot kontroll 5 och var överlycklig, men väl medveten om att jag aldrig skulle orka springa i samma tempo resten av banan, vilket jag inte gjorde heller. Imål var jag iaf tvåa då maria brytit, kul för mig men mindre kul för henne. 

Idag är näsan ganska bra, inte värre än igår iaf. kurerar med ipren, Quilla och..hör och häpna..nässpray! Min stora fobi för nässpray är litelite botad :)

nu väntar jag på att varmvattenbredaren som skall simulera fjärrvärmenätet skall komma upp i rätt tepmeratur. tråkigt!

pok

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0