torsdag

Hejsan!

lovade juh faktiskt mikan att det skulle komma ett långt inlägg igår..vilket det inte gjorde..så jag antar att det blir till att knata ihop ett nu. 
igår var det näst sista kylklampen för denna vinter. Det gick verkligen inte alls bra. Men det var bra träning och jag kände mig lätt i löpsteget på de snabba partierna. Antagligen var det därför det gick så dåligt..sprang alldeles för fort och glömde orientera på vissa sträckor. Började faktiskt skratta åt mig själv när jag insåg hur fel jag var vid ett par tillfällen.
Vädret ute är bara för tråkigt! idag skall det komma mängder utav snö enligt mikan. Jag gillar inte när vädret blir ett mellanting som det är nu. Antingen får det vara snö och kallt eller barmark och varmt. inte snö/slask och varmt ena dagen och snö/slask och kallt andra dagen.
Idag blir det en heldag i labbet, skall försöka hinna med 4 maskiner, får se om vi lyckas med den bedriften. ikväll skall jag nog faktiskt till våxnäshallen och köra lite intervaller med Tyr. Såg att det skulle bli stenhård träning så antagligen dör jag lite ikväll.
Vad kan jag mer fylla ut detta inlägg med?
Jo kanske mina stora förväntningar på usa resan!? Reser den 30mars ganska tidigt på morgonen tror det var vid 8-9tiden och blir borta tills 9-10april tar juh typ en hel dag bara att resa dit och hem. Det skall bli så sjukt roligt att få träffa min Em och alla hennes amerikanska vänner som jag sett på bild och hört många historier om. och såklart att träffa Ryan, som jag inte heller sett sen i sommras. Ta mig dit nu!

Nä nu måste jag börja göra lite nytta här borta!

pok



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0