fredag

hejsan!

gick upp lite efter 6 imorse men var inte i skolan förran kvart i nio ändå..vad är dryghetsfaktorn på det?? men jag gjorde nog lite nytta, räkningarna blev iaf betalda!
Sitter och försöker skriva så begripligt som möjligt i min rapport om jag lyckas det är ännu oklart. funderar på om jag skall skriva ut den och be någon random person läsa och se hur mycket av det jag skrivit som är begripligt.

ikväll skall jag laga hemmagjord pizza, blir spännande och se om det lyckas. :) gårdagens ol-träning i kilene var kul och det gick så galet lätt att springa, MEN hur tusan kan man tappa bort sig där det finns massvis med grejer att springa efter och läsa in sig på..kontoll nr två vill jag nog helst glömma. fann den till slut iaf efter att slumpmässigt bara löpt omkring och försökt hitta någonting tydligt att läsa på. Skulle naturligtvis bara vänt om när jag insåg att jag var vilse, men man är ju så dum och tror att man har koll på läget. "Det är juh här" "jag är juh rätt".."varför stämmer det inte..den stenen är nog inte med bara" "vilken dålig karta!" det man borde tänka är "vilse!! jag vänder om till den punkt där jag hade stenkoll"
tur att det inte alltid går sådär dåligt för då  hade jag lagt ner orienteringen för längesedan...

nu måste jag tillbaka till min exel-fil och mitt word-dokument.


Jag saknar lille Ping







pok

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0