helgen

hejsan!

Hann inte se klart på filmen igår, det blev för sent. Men den verkar och är hittills hur bra som hellst!
I fredags var jag och johan på inflyttningskalas hos mikan, jättetrevligt. efteråt var det tänkt att vi skulle dra till båten och se när emil i klassen hade en spelning där, men det blev för sent. Tråkigt men jag tackade mig själv flera gånger på lördagen för att jag gått hem i tid.
Lördagmorgon vid 8 åkte jag och hämtade Henry som ville joina på färden ner mot uddevalla/trollhättan. hade tänkt parkera i uddevalla och åka med mor och far därifrån, men det blev trollhättan ist.
efter otaligt oflyt påvägen mellan trollhättan och göteborg med bland annat felkörning och kö kom vi fram till slottsskogen.
Jag illade iväg och hämtade min nrlapp och köpte gel till mig och pappa. Laddade med lite pasta och vatten innan jag drog bort till min start och hoppade in så att jag hamnade typ längst fram i 7ans startled.

Löppet känndes så lätt och första 5km drog jag iväg på 25min, den är iof ganska lättlöpt men ändå..ett härligt flyt helt enkelt. nästa 5km hade jag 26min på och var fortfarande klart med för en jäkligt bra tid. Efter milen började jag känna att det gjorde lite ont i magen, men det var inga större problem tyckte jag. Drog ner lite på farten mend et blev bara värre och värre och sista 6km var jättejobbiga periodvis. Är ändå ganska nöjd med min tid, men det är lite surt att tänka på vilken jättebra tid jag hade kunnat haft.




Söndagen spenderades på stela ben i skogen kring hagfors. Gick bra orienteringsmättigt fram tills halva banan där jag tydligen legat 1a, men sedan bommade jag ett par minuter på två-tre kontroller. Kom imål på en tredje plats i Ö5, inte jättekasst på stela 21km muskler.

Nu är det måndag och om precis en vecka skall exjobbet lämnas in, läskigt!
bäst att jag sätter fart.

pok

Kommentarer
Postat av: Malin

Härligt jobbar Mich!!!



Detta bådar gott inför stadsloppet! :D



http://mochamanda.bloggplatsen.se/2010/12/06/4092799-recept/#kommentarer



Länk till snickerskakorna! :)



kram

2011-05-23 @ 18:13:11
URL: http://mochamanda.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0