lördag plus söndag

Tjo!

Helgen har tillbringarts i skogen utanför Örebro. Det var en två dagars tävling som hette närkedubbeln som var på tapeten. jag gjorde väl inte så bra ifrån mig..men jag är nöjd ändå. Jag är inte bättre än såhär helt enkelt. Lika bra att inse det och försöka bli bättre ist för att springa och vara missnöjd efter varje tävling. Det blir man inte bättre av!
Vi hade kul och det var otroligt utmanande terräng, orienteringen kunde gått bättre idag och löpningen kunde varit bättre både igår och idag, men som sagt det var bra träning!

Nästa helg blir också den intensiv då det pålördagen bär ner emot gbg och varvet 21km. Hem på kvällen och sändagen kommer tillbringas i hagfort och vikingträffen..får se om jag springer någonting eller om jag bara är med och hejjar. beror lite på hur kroppen känns :)

Hoppas att ni där ute mår bra och att ni som mig har en fin vår fylld med äventyr och utmaningar.

pok

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vart ligger hagfort??

2011-05-16 @ 18:54:40
Postat av: michelle

Hagfors skall det naturligtvis stå, det ligger i värmland.

2011-05-17 @ 11:17:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0