lugnet före stormen

Hejsan!

Jaha så var man här, jag som trodde jag var stressad imorse ser tillbaka på den tiden med saknad. Efter ett slag i nyllet har jag och min handledare insett att någonting är fel i våra mätdata..eller fel och fel..det har hänt någonting som inte går att förklara. Teorier finns men vad som är rätt gå inte att fastställa. Så Ganska mycket måste plockas bort och omformuleras då dessa väden/data inte längre platsar i rapporten. KUL!

Jag har iaf resterande dagen på mig, fredagen, helgen och hela måndag för att fixa till det. missären hemma får fortsätta vara missär..haha!
På lördag är det iaf träning med Tyr, Jukola träning. skall inte med på Jukola men det skall bli superkul att springa lite orientering på riktigt. först en prolog på 2,5km och sedan en medelbana på 4-5km.


Det är dagar som denna som jag längtar efter en avkopplande semester. tänk vad det var härligt att fara runt i Halong bay i flera dagar utan en massa stress.

Kommentarer
Postat av: Mikaela

Semester vore verkligen inte fel nu! Räknar, räknar, räknar i excel...

2011-05-26 @ 16:46:24
URL: http://svippostina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0