måndag

hejsan!

sorry för dålig uppdatering, finns inte tillräkligt med timmar ibland. Deadline för exjobbet är ikväll 23.59. Skall bli otroligt skönt när det är inskickat, även om det kommer en komplettering om ett par dagar..men då är huvuddragen gjorda och jag hoppas innerligt att jag varit såpass nogrann att jag inte får massvis att ändra. Helgen var bra, lördagen var full med orientering och grillning på åsunda. Söndagen var lugn, precis vad  jag behövde. Otroligt hur det går att stressa upp sig. Bra då att kunna ta några timmar och inte göra någonting på så att lugnet och fokuseringen kommer tillbaka.

idag fyller finaste Ida år, grattis på födelsedagen! Såg hennes presenter igår och jag blev så avundsjuk, jag vill fylla år NU!



Jag längtar tills imorgon då det skall bli 24grader varmt och rapporten är inskickad :)

pok

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0