onsdag

Tjenare!

Dagen idag har varit en bra dag. Gick till skolan klockan nio fick mycket gjort och nallade hemåt strax efter fyra. vid sextiden var det park tour värmland, idag på Gruvlyckan och den gamla sprins SM-kartan. Tyckte det gick ganska bra för mig, orkade inte direkt trycka på i ett ordentligt tempo men jag hade inte jättejätte ont i min skinkmuskel som annars spökat ordentligt för mig i ett par dagar nu.
Väl hemma igen var det "ett skepp kommer lastat med tre maskinet tvätt" så ja, det var bara till att smyga ner till källaren och sno en tvättid. vaktade mina maskiner varsamt om det nu skulle komma någon och hävda sin rätt för sin tvättid..kom inte en kotte på de 50minutrarna jag satt där nere..så när tvätten var klar och intryckt i torktumlaren gick jag upp och lagade mat ist. Den sitter jag och mumsar på nu, köttfärssås och makisar.

Imorgon skall jag, hör och häpna, på en intervju..hoppas det går bra :)
På kvällen är det V65 här uppe på Krp, skall bli gööör sköööj. När ni, nu tror jag allt maten blir kall och tvätten är nog faktiskt torr.

Men, innan jag slänger in handuken och trycker på "publicera" så vill jag Gratulera EMELIE, min bästa vän i alla lägen, hon har nämligen idag avslutat sitt tredje år (junior year) på Depauw University. Du är bäst!



pok

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0