tisdag

Hejsan!

Idag har det inte varit någon höjdar dag direkt, men då kanske potentialen finns att resten av veckan blir bra :) Efter frukost imorse hade jag lite tid att slå ihjäl innan det var dags att gå till skolan så jag tänkte att jag skulle kolla lite på morgontvn...såklart så somnade jag. Vaknade vid halv 12 och fattade absolut ingenting. Aja..blev lite mindre gjort idag än vad som var tänken, men nu är jag ordentligt utvilad.

Det blir ett par intensiva dagar nu, exjobbet skall bli klart och skickas in senart på måndag. Sen är det tänkt att förberedelserna inför redovisningen skall hinnas med innan vi får någon annans exjobb och förberedelserna för dess oponering börjar. Här emellan är det också inplanerat tre dagar i Mora och elitserietävlingarna där.
Sist men inte minst är det flyttplanering och flyttpackningen. Tur att det inte är sådan panik med det iaf :)

Nu skall jag göra iordning för kvällens träning och städa upp lite hemma, ligger ett par veckor efter.
pok

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0