Tisdag

Hejsvejs!

Sitter i skolan och får faktiskt, trots nuvarande paus, mycket gjort! härligt för en gångskull att känna att man kommer framåt. På söndag skall det första utkastet var skickat till min handledare och jag vill att så mycket som mäligt är påbörjat och skrivit i rapporten tills dess så att han enkalre ser om någonting saknas.
Igår cyklade jag ett drygt 2mil långt cykelpass..tråkigt som tusan men dock så nödvändigt.
Ikväll är det träna med Tyr och efter det blir det Klara, kul! 
Helgen kommer tillbringas i skogen och hos farmor med bästa. Hoppas att man kan få till ett par kanon lopp i skogen för en gång skull..

Nu får jag återgå till rapporten och mina fina diagram därför att vid 14tiden kommer Malin med sin lilla goding Isac och hälsar på..och då vet jag att det inte blir en mening skriven utan bara stora ögon på den söta lilla bäbisen.
Hur ser helgen ut för mina bloggläsare??

pok


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0