Torsdag

hejsvejs!

Veckan tar så fort slut, inte alls bra. Jag har ton med saker att göra och jag vet inte riktigt hur jag skall hinna med allt. Och ändå sitter jag och bloggar...fast det är lite motiverat för jag kan inte göra någonting nu iaf på en 5-6minuter.
Gårdagen blev en bra dag fick mycket gjort och jag gick hem vid halv 5 för att klockan 5 dra utt på ett 2h och 10min långt långpass tillsammans med sandra. Vi tog totalt 19 friska karlstad kontroller av varierad svårighet. Kunde blivit 20kontroller om inte någon idiot hade ryckt upp en utav kontrollerna och kastat den i alstersån, heter den så?
Ikväll är det V65 på kilene men först är det 8h intensivt plugg.






Bjuder på lite bilder, med tanke på kommande vätternrundan, som jag tog en disig dag i mars-08 då jag cyklade runt hela staden Xian i Kina. hela den gamla staden var omringad av en hög och bred mur, som var jätteskoj att cykla på :)

ha en bra torsdag alla där ute!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0