12 okt igen

Hejhallå!

Stackars mig är det idag. Var med och tränade i vanlig ordning i morse med KIG. På typ näst sista keps-OL slingan skall jag ta en snabb kik på kartan och snavar till. Faller handlöst framåt och slår vänster knät rakt i en sten, höger höft får sig också en rejäl smäll. AJAJAJ.
Haltar mig ner för berget tillbaka till starten där min lagkompis och de andra väntar. Ingen mer löpning för min del idag..Ett STORT jäkla köttsår och en härlig lårkaka..jippi!
Det var bara att bita ihop kränga på sig varma kläder och styra bilen emot Kristinehamn för lite Flyersutdelning och ett par kronor rikare på kontot. Såret blödde igenom det feta plåstret som jag satte på och gick igenom både strumpbyxor och jeans..mysigt! Nu skall jag boosta mitt ego med att kolla på korespondenterna som idag handlar om Peak oil, oljesand i Kanada och solcells investeringar i Sahara. Ett bättre tv nöje får man leta efter.

puss

Kommentarer
Postat av: Monika

Åh, stackars dig, inte kul att slå sig så illa. Hoppas det känns bättre i morgon! kram

2011-10-12 @ 22:27:49
Postat av: Isabelle

Nämen usch vilken otur!

2011-10-12 @ 23:15:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0