13 okt

Hejhallå!

Eftersom jag skrev om själva loppet i Berlin igår tänkte jag att jag idag skulle visa lite bilder ifrån det vi gjorde förutom att springa också :)


Inför morgonjoggen på lördagsmorgon


Svettigt i varma Berlin


En öl sådär efter joggingen är väl aldrig fel...eller??


Vi spanade in målområdet


Fränt som tusan!


Delar ur SLK gänget


Jag och pappa posade lite framför loggan


Min far!


Öst möter väst


Det gamla rekordet..det nya är 21sekunder bättre


jag sprang på gamla vänner..


Mys lunch med Far


Minnesplatsen för alla de judar som dog


kulhål efter andra världskriget


Någon som har 20mille till övers?


inte det nej..men till denna gamla rariteten kanske vi kan skramla ihop?


Nöjd, med medaljen kring halsen!


Dont mess with me Darth Vadar..

Tack Pappa och alla SLKare för en fantastisk upplevelse! 

puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0