17 okt

hejhallå!

Det märks väl att hösten är här. Dagarna blr allt kortare och det är riktigt ugget ute vissa dagar. Johan och jag har råkat på förkylningar, precis som alla andra känns det som. Täppt näsa, kliande hals och allmänt hängiga. Hoppas det försvinner snart, jag behöver träna rullskidor!
I söndags var had vi en riktig grejar dag. Johan, Jens och Jag drog först till Biltema och sen upp till Stockfaller för att fixa och trixa med vår och Jens bil. Det tog heeeeela dagen, och då vart vi inte färdiga! sjukt!
Idag skall jag till kil på en arbetsintervju för ett restaurangjobb nu när alla julbord strax drar igång. Helst av allt skulle jag dock vilja ha ett "rikitigt" jobb, men det kan vara bra med en back up.
För er som inte redan sett det kan jag rekomendera ett klipp min syster Bella lagt upp på facebook. :)

puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0