19 okt

Hejhallå!

Det har inte hänt värst mycket sedan förra inlägget. Vi är fortfarande krassliga, min hals kliar och värker..men det känns som att det är påväg bort (peppar, peppar). Vi har iaf konstaterat att utan träning blir kroppen sjuuuuukt rastlös och jag kan inte somna om nätterna. Att låta bli att sova på dagen är nästan helt omöjligt när det inte blir mycket sömn på nätterna. Men igår höll jag mig vaken hela dagen, trodde jag skulle dö av trötthet på em..men som belöning sov jag också hela natten som en stock, hörde inte ens när klockan ringde i morse. Det var som vanligt KIG träning men eftersom vi båda är krassliga stod vi bara och tittade på efter att vi hängt ut alla kontroller då..Den tidiga morgonen bjöd på spöregn och iskalla vindar, tack! Tur att vi tog med ombyte till skogen. Medans jag hämtade eleverna och visade dem vart vi skulle tog Johan och hängde ut de sista kontrollerna. När han sedan skulle byta om kom det en stört skur och han tog då alla sina kläder i panik och sprang in i skogen. Detta blev jag medveten om först senare, hemma, när han packade upp och halva skogen låg inlindad i hans kläder. haha
Förutom det har jag handlat samt ringt och mailat lite kontakter medan Johan har hjälpt sin far ett par timmar. Imorgonkväll skall jag med ett par vänner till ett ställe i stan där en gammal klasskamrat spelar med sitt band, det skall bli sjukt kul då jag missat ALLA!! gånger han hittills har spelat i Karlstad. Icke imorgon dock :)

nu skall jag försöka sova.

pusshej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0