25 okt

Hejhallå!
Idag är det tisdag vilket brukar innebära Tisdagsträning så också idag men jag skall ta en SISTA vilodag sen får det ta mig tusan vara nog med vilandet och förkylningen får helt enkelt ge vika. Tänkte berätta om gårdagen.
Jag var på möte på fm och jag tror det gick bra, det kändes bra. HoppasHoppas! När jag kom hem åt jag lunch och sen tänkte jag läsa något kapitel ur min bok innan jag hade tänkt gå ner på stan och köpa Emelies present..vad tror ni händer? jag somnar och vaknar en timma senare..oops! Det skall dock förklaras att jag sovit dåligt de senaste nätterna, så även i natt. iaf, Johan smsar, han är påväg hem ifrån jobbet. Det var mycket som skulle fixas på mycket kort tid och min käre sambo tror jag satt nytt personbästa i att vara effektiv och skynda sig :P vi skulle hänga ut snitslar på hammarö, duscha, äta och iväg till två olika adresser på bara 2timmar. Vi hann! dock fick johan äta upp sin mat i bilen påväg medans jag körde upp till stockfallet där jag skulle vara barnvakt tillsammans med jens. Johan skulle vidare till ett möte. Inte klockt vad fokuserad man blir när det är mycket att göra. i min hjärna cirkulerar olika "planer" för att försöka göra allting så effektivt och snabbt som möjligt :)
Det gick iaf bra att passa de söta barnen, hur härliga som helst! 

Nu skall jag om en liten stund iväg till Monika och skriva ut kvällens Träna med Tyr banor samt morgondagens KiG banor. Sedan skall jag göra ett nytt försök med att köpa en födelsedagspresent till emelie.

pusshej

Kommentarer
Postat av: Isabelle

Gött när de är fart o fläkt i vardagen

2011-10-25 @ 15:05:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0