2012-06-12

Årets första bloggande, ja det har varit lite hektiskt en tid nu..
Jag började på nytt jobb 2012-01-23 helt fantasktiskt! Mina arbetskamrater förgyller varje minut på jobbet och det är verkligen hur kul som helst. De är så fulla i fan och har bus på gång precis hela tiden, vilket passar mig jäkligt bra då ni som känner mig vet att jag är precis likadan.
I övrigt har livet rullat vidare i lagom fart tycker jag. Lägenheten på Klara gick ut och vår hyresvärd beslutade sig för att flytta tillbaka vilket för mig och Johan innebar att vi fick se oss om efter ett nytt boende. Letade och Letade..den som aldrig ger sig får oftast skörda saftigt också, vilket vi hade enorm tur att också få göra. Vi hittade vårt drömboende..en riktig Jordgubbstårta med härlig fyllning och ett otroligt dekorativt utseende.
Vi har nu i veckorna flyttat in i vår 4:a!!! ¨på Gunnerud Herrgård och trivs enormt bra. Trädgården är gigantisk älven rinner precis nedanför och en Storstor ek tornar upp sig mitt på tomten vilket ger en härligt svalkande skugga när de heta sommardagarna nu skulle få för sig att kika fram.
Vi tränar på båda två och Johan har startat detta året på ett mycket imponerande sätt med att springa otroligt fort och rätt.
I helgen skall han på Jukola och det skall bli enormt spännande att faktiskt få följa lagen och inte sitta på en cykel runt vättern..hur kom jag enr på tanken?!

Vårens höjdpukter är många men en utav dem är regionsresan till Istanbul som jag var lyckligt lottat till att få följa med mina arbetskamrater på. Enormt kul!!







Det var allt för nu, om ni har tur blir det uppdateringar lite oftare.

puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0