2012-06-16

Hejhallå!

Är i Strömstad, blev en blixt visit hit efter jobbet i Trollhättan i Fredags. Kvällen gick självklart till att kolla på fotbollen, nervigt värre men du så tråkigt med ännu en förlust. Gick och la mig med huvudvärk och vaknade upp idag lördag med samma huvudvärk gånger 10 (minst) usch! bara att gå och lägga sig igen efter frukosten..vaknade upp och den var kvar, tog två ipren och det släppte lite. nu börjar jag piggna till..men vad hände med min lördag då jag skulle träffa strömstadvänner? Får åka på blixtvisitar imorgon innan jag åker de tre timmarna upp till karlstad igen.
Det som ändå var positivt med min huvudvärksdag var att jag med gott samvete kunde följa tjejerna i Tyr som sprang Venla kavlen i Finland förut idag. Nu inväntar jag herrarnas jukola kavle där min Johan har första sträckan och satartar 22.30? (om jag mins rätt) finsk tid.

puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0